Meddelande om upphandling
Publik annons: Denna upphandling är annonserad publikt. Sista dag för att lämna in anbud är {0}
Göteborgs Stad har ett antal tjänster som levereras 24/7 från vårt datacenter och vi är därför beroende av en hög leveransförmåga. Detta ställer krav på regelbunden service och snabb support om något skulle hända. Till vår hjälp har vi ett övervakningssystem som gör det möjligt att tidigt upptäcka och åtgärda eventuella driftstörningar.
Viss utrustning i hallen börjar bli till åren och eftersom det är oklart hur länge vi kommer vara kvar i dessa hyrda lokaler råder det tveksamhet i att livscykelhantera utrustningen. Detta kommer framöver ställa än högre krav på övervakning, service och support.
Göteborgs Stad Intraservice efterfrågar en (1) leverantör som tar helhetsansvar för service, support och jour/beredskap av vår datahall.
Ramavtalets planerade avtalsperiod är 48 månader till ett maxbelopp av 2 389 585 SEK under avtalsperioden, därefter upphör avtalet att gälla utan föregående uppsägning.
-
Sista dagen för inlämning
-
2025-05-12
-
Sista dag för att ställa frågor har passerat.
-
-
Anbud giltigt t.o.m.
-
2025-10-31
-
Tidsfrist för att lämna in ditt anbud
-
Dagar
Timmar
Minuter
Sekunder
Mer information hittar du genom att klicka på
Upphandlingsdokument
i menyn till vänster och under rubriken
Skapa anbud
finns information om hur du ska lämna in anbud.
Genom att anmäla intresse på sidan
intresseanmälan
får du aviseringar via e-post om det sker förändringar.
Du har där även möjlighet tacka nej till att lämna in anbud.