Procuring entity image

SF 2025/184 - Arkivinredning 2025

För att delta gå till Kommers Annons Stockholms Stad och registrera intresse. Du kan behöva skapa ett användarkonto på Kommers Annons Stockholms Stad om du inte redan har gjort det.

Sverige: Arkivhyllor
Arkivinredning 2025

Meddelande om upphandling eller koncession – standardsystem

1. Upphandlare

1.1 Upphandlare

Officiellt namn: Serviceförvaltningen
Köparens rättsliga status: Regional myndighet
Den upphandlande myndighetens verksamhet: Allmän offentlig förvaltning

2. Förfarande

2.1 Förfarande

Titel: Arkivinredning 2025
Beskrivning: Upphandlingen omfattar arkivinredning av olika typer i olika material. Tjänster så som installation av nya arkivinredningar och justering av redan befintliga arkiv. Tillbehör så som hyllbelysning, arkiv-, pärm- och bordsvagn, rullbord, kick step pallar med mera.
Förfarandets identifierare: 0c0b077f-092a-4b2a-b8ec-c7a4cac54ac1
Intern identifierare: SF 2025/184
Typ av förfarande: Öppet
Förfarandet är påskyndat: nej
Motivering för det påskyndade förfarandet:
Förfarandets viktigaste kännetecken:

2.1.1 Föremålet för upphandlingen

Kontraktets art: Varor
Huvudklassificering (cpv): 39131100 Arkivhyllor
Ytterligare klassificering (cpv): 39130000 Kontorsmöbler

2.1.2 Leveransplats

Del av land (NUTS): Stockholms län (SE110)
Land: Sverige
Kompletterande information: -

2.1.3 Värde

Beräknat värde exklusive moms: 12 000 000 Svensk krona

2.1.4 Allmänna upplysningar

Rättslig grund:
Direktiv 2014/24/EU

5. Del (anbudsområde)

5.1 Tekniskt ID för partiet: LOT-0001

Titel: Arkivinredning 2025
Beskrivning: Upphandlingen omfattar arkivinredning av olika typer i olika material. Tjänster så som installation av nya arkivinredningar och justering av redan befintliga arkiv. Tillbehör så som hyllbelysning, arkiv-, pärm- och bordsvagn, rullbord, kick step pallar med mera.
Intern identifierare: Arkivinredning 2025

5.1.1 Föremålet för upphandlingen

Kontraktets art: Varor
Huvudklassificering (cpv): 39131100 Arkivhyllor
Ytterligare klassificering (cpv): 39130000 Kontorsmöbler

5.1.2 Leveransplats

Del av land (NUTS): Stockholms län (SE110)
Land: Sverige
Kompletterande information: -

5.1.3 Uppskattad löptid

Startdatum: 09/06/2025
Slutdatum för varaktighet: 19/05/2027

5.1.5 Värde

Beräknat värde exklusive moms: 12 000 000 Svensk krona

5.1.6 Allmänna upplysningar

Reserverad upphandling: Deltagande är inte reserverat.
Upphandlingsprojekt som inte finansieras med EU-medel
Upphandlingen omfattas av Världshandelsorganisationens avtal om offentlig upphandling, GPA: ja

5.1.7 Strategisk upphandling

Syftet med strategisk upphandling: Minskning av miljöpåverkan
Beskrivning: 1111
Syftet med strategisk upphandling: Främjande av social hållbarhet
Beskrivning: 1111
Metod som ska minska miljöpåverkan: Begränsning av klimatförändringar
Socialt mål som främjas: Tillbörlig aktsamhet i fråga om mänskliga rättigheter i globala leveranskedjor, Sysselsättningsmöjligheter för långtidsarbetslösa, missgynnade personer och/eller personer med funktionsnedsättning, Rättvisa arbetsvillkor

5.1.10 Tilldelningskriterier

Kriterium:
Typ: Pris
Namn:
Beskrivning:
Beskrivning av den metod som ska användas om viktning inte kan uttryckas med kriterierna:
Motivering varför viktningen av tilldelningskriterierna inte har uppgetts:

5.1.11 Upphandlingsdokument

5.1.12 Upphandlingsvillkor

Villkor för inlämning:
Elektronisk inlämning: Krävs
De språk som kan användas i anbuden eller anbudsansökningarna: svenska
Elektronisk katalog: Tillåten
Tidsfrist för mottagande av anbud: 22/05/2025 23:59 +02:00
Tidsfrist för anbudets giltighet: 365 Dag
Kontraktsvillkor:
Kontraktet måste genomföras inom ramen för program för skyddad anställning: Nej
Elektronisk fakturering: Krävs
Elektronisk beställning kommer att användas: ja
Elektronisk betalning kommer att användas: ja

5.1.15 Metoder

Ramavtal:
Ramavtal delvis utan och delvis med förnyad konkurrensutsättning
Högst antal deltagare: 3
Information om det dynamiska inköpssystemet:
Upphandlingen avser inte ett dynamiskt inköpssystem

5.1.16 Kompletterande information, medling och prövning

Prövningsorganisation: Förvaltningsrätten i Stockholm -
Information om tidsfrist för prövning: Se upphandlingsdokumenten
Organisation som ger kompletterande information om upphandlingsförfarandet: Serviceförvaltningen -
Organisation som ger mer information om prövningsförfaranden: Förvaltningsrätten i Stockholm -

8. Organisationer

8.1 ORG-0001

Officiellt namn: Serviceförvaltningen
Registreringsnummer: 212000-0142
Postadress: Box 7005
Ort: Stockholm
Postnummer: 121 07
Del av land (NUTS): Stockholms län (SE110)
Land: Sverige
Kontaktpunkt: Johanna Annerstig
Tfn: 076 12 11 958
Den här organisationens roller:
Upphandlare
Organisation som ger kompletterande information om upphandlingsförfarandet

8.1 ORG-0002

Officiellt namn: Förvaltningsrätten i Stockholm
Registreringsnummer: 202100-2742
Postadress: Tegeluddsvägen 1
Ort: Stockholm
Postnummer: 11541
Del av land (NUTS): Stockholms län (SE110)
Land: Sverige
Tfn: +46 856168000
Den här organisationens roller:
Prövningsorganisation
Organisation som ger mer information om prövningsförfaranden
Information om meddelandet
Identifierare/version för meddelandet: 45728d96-3b66-43ed-809c-04d66a775cb1 - 01
Formulärtyp: Konkurrensutsättning
Meddelandetyp: Meddelande om upphandling eller koncession – standardsystem
Avsändningsdatum för meddelandet: 17/04/2025 11:30 +02:00
Språk som det här meddelandet finns officiellt tillgängligt på: svenska