Meddelande om upphandling
Publik annons: Denna upphandling är annonserad publikt.
Upphandlingen omfattar absorberande produkter inom inkontinensartiklar för leverans till öppen och slutenvården.
Syftet med upphandlingen är att säkerställa ett brett sortiment för patienter, både vuxna och barn, med urinläckage och säkra leveranser till regionen. De flesta patienterna får produkterna förskrivna till hemmet men upphandlingen omfattar även sortiment för inneliggande patienter.
I upphandlingen ingår följande produktområden:
Produkter för små, mellan och stora urinläckage för både män och kvinnor, fixeringsbyxor (engångs/flergångs) i olika modeller och kvalitéer för vuxna och barn, byxblöjor, pyjamasar,
underlägg i olika storlekar (engångs/flergångs), barnblöjor, lakansskydd, produkter för avföringsläckage, madrasskydd för säng med flera.
Upphandlingen handläggs av Region Blekinge och upphandlingen genomförs i samverkan Region Kronoberg och samtliga kommuner i Blekinge och Kronoberg. Avtalsstart planeras till 2024-10-01. Avtal kommer att tecknas på fyra (4) år med två (2) grundavtalsår och två (2) optionsår.
-
Sista dagen för inlämning
-
2024-05-06
-
Sista dag för att ställa frågor har passerat.
-
-
Anbud giltigt t.o.m.
-
2024-10-31
-
Tidsfrist för att lämna in ditt anbud
-
Dagar
Timmar
Minuter
Sekunder
Mer information hittar du genom att klicka på
Upphandlingsdokument
i menyn till vänster och under rubriken
Skapa anbud
finns information om hur du ska lämna in anbud.
Genom att anmäla intresse på sidan
intresseanmälan
får du aviseringar via e-post om det sker förändringar.
Du har där även möjlighet tacka nej till att lämna in anbud.