Meddelande om upphandling
Publik annons: Denna upphandling är annonserad publikt.
Auktorisation insamling av Returpapper i SÖRAB-regionen.
SÖRAB kommer fr.o.m. 2022-01-01 hantera insamling och avsättning av returpapper på uppdrag av sina ägarkommuner Danderyd, Järfälla, Lidingö, Sollentuna, Solna, Sundbyberg, Täby, Upplands Väsby och Vallentuna.
För att ha rätt att utföra insamling av returpapper från verksamhetsutövare och hushåll med gemensam avfallshämtning, i dessa nio kommuner krävs fr.o.m. 2022-01-01 auktorisation genom ett avtal med SÖRAB. Kunder i kommunerna som önskar få hämtning kan fr.o.m. 2022-01-01 anlita valfri leverantör som är auktoriserad av SÖRAB.
För de leverantörer som vill säkerställa att hinna få till stånd ett avtal med start 2022-01-01, är sista datum för intresseanmälan 2021-10-31. Det kommer även därefter att vara möjligt att teckna avtal löpande för alla leverantörer som uppfyller SÖRABs ställda krav.
-
Sista dagen för inlämning
-
2029-03-01
-
Sista dag för att ställa frågor har passerat.
-
-
Anbud giltigt t.o.m.
-
2029-03-01
-
Tidsfrist för att lämna in ditt anbud
-
Dagar
Timmar
Minuter
Sekunder
Mer information hittar du genom att klicka på
Upphandlingsdokument
i menyn till vänster och under rubriken
Skapa anbud
finns information om hur du ska lämna in anbud.
Den här upphandlingen tillåter kontinuerlig anbudsöppning, det innebär att upphandlaren kan öppna ditt anbud omedelbart efter att det har lämnats in. Detta betyder också att du inte kommer att kunna återta ditt anbud efter att du har lämnat in det.
Genom att anmäla intresse på sidan
intresseanmälan
får du aviseringar via e-post om det sker förändringar.
Du har där även möjlighet tacka nej till att lämna in anbud.