Meddelande om upphandling
Publik annons: Denna upphandling är annonserad publikt.
Upphandlingen omfattar ramavtal avseende service och felavhjälpande åtgärder av hissar, maskindrivna portar, rulltrappor och lyftanordningar. Upphandlingen omfattar även beredskap dygnet runt, renovering, utbyte, modernisering och nyinstallation.
Upphandlingen är uppdelad i två (2) delområde.
Delområde 1
Uppdraget omfattar service, underhåll och felavhjälpande åtgärder av hissar, maskindrivna portar, rulltrappor och lyftanordningar. För hissar gäller även beredskap dygnet runt. Vidare omfattas uppdrag avseende underhåll, renovering och modernisering. Takvolym 25 000 000 kronor.
Delområde 2 - uppdraget omfattar renovering, modernisering, utbyte och nyinstallation av hissar, maskindrivna portar, rulltrappor och lyftanordningar. Takvolym 40 000 000.
-
Sista dagen för inlämning
-
2024-05-27
-
Sista dag för att ställa frågor har passerat.
-
-
Anbud giltigt t.o.m.
-
2024-11-27
-
Tidsfrist för att lämna in ditt anbud
-
Dagar
Timmar
Minuter
Sekunder
Mer information hittar du genom att klicka på
Upphandlingsdokument
i menyn till vänster och under rubriken
Skapa anbud
finns information om hur du ska lämna in anbud.
Genom att anmäla intresse på sidan
intresseanmälan
får du aviseringar via e-post om det sker förändringar.
Du har där även möjlighet tacka nej till att lämna in anbud.